Behöver nya skor

Efter att ha provat en massa nya löparskor igår när jag var på shoppingrunda så blev det extra tydligt att mina kära Kayanos inte har ett uns av dämpning kvar. För att inte springa sönder mig så måste jag köpa nya skor. PRONTO!

I grunden är jag ganska snål och tycker att 1500-2000 är sjukt mycket pengar för ett par skor men jag älskar mina Kayanos och det lutar åt att jag investerar i ett nytt par. För det är jag och mina fötter och ben värda.

De har på 1,5 år suttit på mina fötter 93 mil. Tack för ett gott samarbete!


(så här fina är de inte längre)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag känner igen mig! Mycket spring i benen blir dyrt för plånboken då man hinner slita ut sina skor ganska fort. Jag fick tips av en kompis att köpa träningsskor från England då de är MYCKET billigare där (plus att frakten var både billig och snabb). Jag har inte hunnit kolla sidan än, men min väninna har köpt hennes senaste (typ) två par på denna sida och flera av hennes löparvänner har också köpt där.



www.startfitness.co.uk. Ett tips bara!

2012-04-22 @ 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0