Rörelseglädje?

När jag cyklade till Friskhuset undrade jag vem jag försökte lura? Jag gillar inte spinning, man kommer ingenstans och det är enformigt och långtråkigt. Under hela uppvärmningen kände jag så här men sen släppte det! Härlig tung musik pumpade, svetten rann och intervallerna tog musten ur mig.

Härligt, rätt som det var så var vi klara för stretch. Efter löprundor så stretchar jag bara de de muskler som skriker lite så när jag går på pass så njuter jag av att få gå igenom hela kroppen.

Och passet hade ytterligare en fördel (trots att passet var bra): det fick mig att sakna och uppskatta ute-träning. Enligt en undersökning mår utetränare bäst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0