Stolt som tuppen :)


Helgens utbildning har varit sååå kul! Jag och en man på runt 60 har hållt i en utbildning för 18 stycken barn och ungdomsledare i åldersspannet 16-70. Utbildningen heter Plattformen och hålls igenom SISU (Smålandsidrotten).

Och när jag nu sitter och läser igenom utvärderingarna så kan man inte annat än att sträcka på sig när man får omdömen som:

 

inspirerande

duktig

kunnig

säker

inbjudande

tydlig

delade med sig av bra erfarenheter

rolig

lättsam

intressant att lyssna på

bra nivå

kan sitt material

proffesionellt framförande

engagerad

förebild

 

Visst - vissa av orden kanske var med min kollega i åtanke men det spelar ingen roll... om jag kan ta åt mig av hälften så gör det mig glad :)

Detta borde alla få vara med om! Detta ska jag spara till en dag då jag är lite nere, helt underbara kursdeltagare! Och tänk att detta är något man dessutom får betalt för :)

 

Nu börjar min helg!

 

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0