Härlig helg

Fredagskväll. God mat med baby.

Rostbiff, sparris, ugnsrostade rödbetor och fetakräm.


Hemmagjord glass från Coltings bok. Med ägg, liite socker, frysta bär, grädde, limeskal. Jag fick inte till konsistensen men smaken var underbar.


Lördagen innehöll shopping i Kalmar... fyndade ordentligt på rean.
Mössa, vantar, halsduk
Stickad tröja
Klänning
T-shirt
Strumpor
Strumpbyxor
Och allt för under 550 kr!

Efter en snabb vända i Nybban åkte jag tillbaka till Kalmar och kollade Melodifestival. Bra Loreen och en massa skit.
En bra dag men fina vänner :)



Idag startade dagen med scones och efter ett par timmar i Friskisreceptionen så spenderades eftermiddagen med föräldrarna, storasyster och mina två solstrålar till syskonbarn. Därefter träning och kycklingsallad!

Nu är jag laddad för en jobbvecka till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0