Vecka 2

Löpning

 

Enligt schemat

Enligt verkligheten

Antal rundor:

4

4

Distans:

36 km

36 km

Medelfart:

ca 6,25 min/km

6,07 min/km


Medelpuls: 160 slag/minut

Summa: Bättre tempo, bättre puls. Den bästa löpträningsveckan i livet. Löpglädje!

Alternativ träning
Nja... vi har ju varit ute och gått men svetten har runnit nog under löpningen :)

"Onyttiga dagar"
2, torsdag (semla, choklad och pepparkaka) och lördag (fuskcheesecake, glass och godis)

Ännu har jag inte brytt mig om att tänka på att begränsa mig på mina "onyttiga dagar", kroppen vänjer sig av med sockerbehovet och dessutom har mina km gett mig över 2500 extra kalorier att fylla på med.


Mormor, morfar och farmor på trerätters i går kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0