9 dagar kvar...

Musklerna i benen är inte riktigt återhämtade ännu men knäna känns helt okej.


Och i morgon blir det helkroppsmassage!!!

Efter helgen startar laddningen på riktigt. Jag är helt och hållet nybörjare men jag tar in andras erfarenheter och blandar med hur jag själv tror blir bra så kommer jag vara i mitt livs form om 9 dagar!
Mina grundtankar:
Inte mer kalorier än vanligt men mycket större del kolhydrater.
Springa två kortare löppass, ett intervall och ett lugnare på torsdagen.

Löpning är roligt på alla nivåer: Idag var det friidrottsdag på skolan och jag sprang med i 1000 meters-loppet och peppade alla som jag kunde. Var skitkul. Sprang nog upploppet 4 gånger för att få barnen att kämpa hela vägen in i mål. Roligt! Uppskattat? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0