Dumt

Istället för att sova fastnar jag i en dålig skräckis där mördaren aldrig springer men ändå alltid är i fatt. Och tjejerna ligger under en säng och håller sig för munnen för att inte flämta högt, upptäcker att det ligger en död kropp bredvid och flämtar högt. Mördaren vänder sakta om och tjejen hade kunnat springa därifrån om hon bara inte valt att springa baklänges och snubbla över en pall. Var det någon annan som såg den?

Men hey, jag har aldrig blivit jagad av en galen mördare så deras beteende kanske är helt normalt. Någon som har erfarenhet.

But still. Kalla kårar har bitit sig fast i min ryggrad.

Något som avhjälpt det något är irritationen som uppstod när jag kollade mobilen. Hade fått ett mail från SAS om att jag nu kunde checka in på mitt flyg från Malmö till Stockholm i morgon. Vanligt namn och vanlig mailadress= inte första gången jag har fått fel mail. För att vara schysst och för att slippa ligga på en maillista om körövning i Sala eller Karin Hanssons möhippa så brukar jag svara att mailet har kommit fel. I mailet från SAS stod det dessutom en fin liten text som meddelade mig om att det SKULLE jag minsann göra om mailet hamnar fel. Problemet var bara att det var skickat från do not reply. Jag letar på hemsidan. Ja, så ambitiös är jag tydligen vid halv 2 på natten. Hittar ingen mailadress. Känner att den jävla Sara Nilsson som skrev fel får skylla sig själv. Och SAS är dumma i huvudet. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0