Ett stort år

Om jag nu ska vara bloggare igen så är en summering av 2012 på sin plats.

Det hände mycket stort och när jag tittar tillbaka till samma tid förra året fattar jag knappt att det bara var ett år sedan. Jag har landat så bra i alla förändringar att det känns lite som att det "alltid" har varit såhär.

Vi börjar från början. Det kan annars vara lätt att lämna de små guldkornen.

Vinter: blev varslad från kommunen och allt kändes lite osäkert. Var igång med marathon-uppladdningen.

Vår: mars inleddes med årets första Göteborgstripp och jag köper min iPhone. (Hur klarade man sig innan?)
Börjar komma upp i distans på löpningen och kör ett träningspass på 3 mil. Fyller 27 år. Börjar med cykelhjälm. Sprang Göteborgsvarvet på 2,05.

Sommar: Vi köper ett radhus. Känns otroligt stort. Inflytt i slutet av aug.
Från att ha varit varslad har jag tre vick att välja på. Jag väljer Nybro Montessori med start efter sommarlovet. Det är ett årsvick men det känns om att det kan bli mer.
Klarade av mitt "ouppnåliga mål" att springa ett marathon. Det har verkligen ändrat min syn på vad jag kan och inte kan göra. Gick i mål på 4,54,55.
Midsommarfirande i Yngsö.
Dubbla möhippor inför den bästa dagen i mitt liv: vårt bröllop!
Bröllopsresan som gick till Spanien, Frankrike, Italien, Tunisien via världens största och lyxigaste båt ( kanske inte bokstavligen).

Höst: boa sig i huset. Tripp till Götet igen.

Underbart år då jag har bevisat för mig själv att jag kan klara precis vad som helst och då jag fick bli fru Johansson och husägare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0