Första veckan

Minst 30 minuter rörelse om dagen och att hålla sig borta från godis och kakor har gått väldigt lätt denna veckan. Visst har jag plockat i mig ett och annat russin och något digestive i onödan men jag har sett veckan som en avvänjning.
 
Måndag (tjuvstart): 4 km joggning
Tisdag: 90 min promenad
Onsdag: 90 min promenad, 9 km cykel, 12 min crosstrainer samt knä och bålstyrka.
Torsdag: 60 min promenad
Fredag: 30 min promenad, 6,7 km joggning, 7,5 km cykel
Lördag: 45 min promenad
Söndag: 45 min löpintervaller (och kvällspromenad?)
 
Den här veckan har jag haft gott om tid.
 
Men det är nu den verkliga utmaningen börjar.
 
I morgon står klockan på 5.30 och vardagen kommer at kännas som en käftsmäll. Börjar med tre dagar med fullt schema 7-20. Men på sätt och vis ska det bli skönt. Det har varit precis lagom att vara lat och ledig i två veckor. Jag har verkligen kommit ner i varv. Men nu är det dags att varva upp till en lagom nivå igen!
(Från 50-årskalas i Stockholm i höstas - helt irrelevant, men jag gillar bloggar med mycket bilder så jag kör på det konceptet)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0