Livsstil





Idag har det varit en mycket bra dag. Jag har tagit mig tid att njuta av vädret och färgerna. Jag har träffat vänner, familj och skrattat med min man. 

De senaste veckorna har jag dock inte haft en hållbar livsstil. Jag har jobbat som en iller ich sedan däckat på soffan. Fått för mig att jag är oumbärlig på jobbet (om man gråter för att man måste vara sjukskriven har man kanske inte den sundaste inställningen till sin egen viktighet). Haft en förkylning i kroppen i en månad. Ätit för mycket socker. Tittat på för många serier om vampyrer och zombies. Varit mycket på Friskis, för att ansvara för saker. Men Tränat-ingenting. 

Nu inser jag att jag måste tänkta ett varv till och prioritera mig. 
 Återkommer. Nu behöver jag nog bloggen igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0